I'm going paddling

Kayaking, paddling (läs: pääddling), whatevs. Efter många om och men kommer vi nu ändå iväg imorgon, någorlunda smidigt. Förutom att vi skulle fixa allt som behövs i matväg osv. idag; dagen efter balen; en dag då alla är bakis, bestämde sig nämligen en av tjejerna för att hoppa av paddlingsresan denna söndag, en dag innan vi åker. Detta innebar en mindre bil, en överflödig kanot, och väldigt mycket mindre plats till grejer. Jag har därför kanske inte varit världens trevligaste människa idag. Men nu är allt fixat, och jag är glad igen. Jag tror även att jag har världens bästa mamma som verkligen fixar allt. Det var väl mest det jag ville säga. Hon är ändå rätt okej ibland, den kvinnan. Nu ska jag försöka plugga lite franska inför mina små (känn ironin) exams imorgon. Det är de sista, mina vänner - de allra, allra sista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0