De mest irriterade 170 orden som någonsin existerat.

Varför i helvete satte jag mig i den här situationen? Jag måste få ner ord-antalet. Det ska gå, det går nog, klart att det gååår. Först måste jag dock in i duschen. Sedan blir det att pressa på the wordlimit hela dagen.

Jag pratar om min första internal assessment i ekonomi som ska in imorgon. Förlåt om jag skriver osammanhängande och rent ut sagt konstigt. Jag tänker osammanhängande och konstigt just nu ;). HATAR IB och hatar ekonomi. Hatar att jag är så omogen att jag sitter här sista dagen innan inlämningen och klagar om att jag inte är klar med IA:n. Varför i hela friden är jag inte klar?

Hatar också att en stackars IB 2:a hoppade av i torsdags. Han hade ett HALVÅR kvar bara, också bara.. hoppade han av. Han hade varit utexaminerad från effing IB inom några månader?! Stackars kille. Förstår inte det bara. Deadlinen för extended essay:n var i fredags, så man kan ju tänka sig att han inte var färdig med den och därför hoppade av? Men man kan faila sin extended och ändå ta examen, bara man lämnar in den liksom. Den behöver inte vara bra, och enda konsekvensen blir att man inte får några poäng för den. Fast det kan ju ligga något annat större bakom, något som hänt i familjen, någon som gått bort eller sådär. Man vet ju liksom inte. Men kan ändå inte låta bli att känna en sån himla hopplöshet. Han måste ju vara helt lost nu. Han har gått IB i två och ett halvt år, men fullföljde inte det. Vad ska han göra nu?

Nej, det där ska aldrig hända mig. Aaldrig. Om ett år så ska jag sitta här och skriva om hur skönt det är att min extended essay är inlämnad och att jag är så himla lättad över det. Och framförallt att jag är så satans nöjd med den, och stolt över mig själv. Fast, innan jag börjar tänka på den så ska jag ju klara av IB 1 and all that comes with it. Så nu är det väl dags att sätta tänderna i ekonomin. Ha en trevlig söndag allihop :)! Puss

Angeliqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0