En ny blogg ger nya möjligheter!

Hm, nej. Ärligt talat ville jag bara inte blogga på den gamla bloggen längre. Så här är jag, olik förpackning men samma innehåll!

: ) Just nu är jag alldeles ensam i världen, min andra halva Ines lever lyxliv i Spanien. Och arggghh vad jag är avundsjuk.

Själv är man kvar i gråa Sverige, som dock börjar bli lite grönare! Idag hade bladen på träden börjat slå ut, och jag fick värsta sommarkänslor! Så fint, så fint : ). Ja, jag börjar bli gammal verkar det som. Uppskattar the small things in life nuförtiden! Haha

Nej, men jag kanske borde berätta lite om mig själv ifall jag nu ska börja blogga på nytt. Jag heter Angeliqua, bor i Malmö och går på IB. Är 16 år, fyller 17 i år : ) Vilket ska firas ordentligt! Inte för att 17 är ett speciellt årtal, utan bara av ren vilja :D. Eftersom det svenska skolsystemet är utformat på så sätt att man går i gymnasiet i tre år, så går jag just nu PrIB, en förkurs till själva IB-åren (som är två). Jag trivs jättebra och skulle inte ändra mig, även om jag hade chansen.

Förutom skolan så läggs min tid på vänner. Min bästa vän heter Ines (ja, hon som just nu lever lyxliv i Spanien). Besök vår bebis schmuel.blogg.se

Är inte värsta festprissen, men helgen består väl oftast av en festdag, en sovdag och en pluggdag. Ifall bankkontot skulle tillåta det, skulle ni hitta mig på ett fik varje eftermiddag och helg. Ja, där har ni mig i ett nötskal! Thihi, nej jag lovar. Jag är inte så tråkig som jag låter : ). Läs bloggen, and I'll prove you wrong.

Ja, det var väl allt. Engelska nationella imorgon 8.10, trodde jag skulle slippa sådant nu, men icke ;). Det ska nog gå bra, hoppas jag. Lycka till till mig!


xoxo ange


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0