Hejsan

Oj. Ringde precis min pappa för att gratulera honom på hans födelsedag. Fick en liten chock sådär. Min pappa bor i Norge och har bott där i drygt fem år nu. För ett tag sen så bestämde han sig för att han skulle flytta tillbaks till Sverige, vilket gjorde mig jätteglad eftersom jag då hade kunnat träffa honom betydligt oftare. Nu när vi pratade så berättade han att han har ångrat sig, och nu istället tänker flytta ner till Paris, där vi har familj. Hans mamma och syskon bor där, så jag förstår honom och har till och med själv föreslagit det för honom. Men. Ja, nu blev det bara fel. Hade redan förberett mig på att kunnat träffa min pappa oftare än vad jag gör nu. But I'm being a baby, I know. Detta är verkligen det bästa han kan göra för sig själv just nu, han behöver det. Blev bara lite slagen. Han planerar att flytta dit redan i slutet av maj. Wow, liksom.

Men, always look at the bright side of life, right? Jag kommer ju få åka ner mer till Paris nu, när min kära far bor där : )..  Uppdaterar senare.

xoxo ange

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0