Sååå besviken, stackars mig :(

Åååhh, vi hade planerat att åka till Disneyland imorgon. Skulle åkt tillsammans med min kusins flickvän Aurelie. De, hon och min kusin, har jättedåligt med pengar och eftersom folk sagt till oss att inträdet kostar 35 euro så skulle pappa bjuda med henne. Nu så skulle vi kolla priset och öppettiderna igen för att vara helt säkra och så ser vi att det kostar 49 euro per person om man inte bokat i förväg. Det blev liksom lite för mycket för min pappa, så det blir inget Disneyland :(. Känner mig som ett litet barn som blivit berövad på min julklapp. Så himla tråkigt. Får väl åka dit nästa gång jag kommer hit, men ååhh vad irriterande det här är! Känner mig jättebitter och tänker typ i banor som "fan att de ska vara så himla fattiga". Neej angeliqua, fy på dig! Höhö nej jag lovar, tänker inte så hemska tankar....

Iallafall, åker hem till dem imorgon ändå (till Aurelie då). Kommer sakna henne jättemycket, hon är den enda, förutom mina fastrar, som jag fäst mig vid här nere. Och deras dotter med, så himla söt är hon! Hoppas också på att jag hinner träffa min favoritfaster nummer ett Yvette imorgon. Känns som att jag jobbar emot klockan :P. Vill träffa min andra faster Angelique med. Detta kommer ju bli lite körigt..

La för övrigt alla mina pengar på smink idag, har köpt ny foundation, en concealer och lite så. Haha, köpte en sån där flaska med desinfekteringstvål som man kan ha i väskan också! Snacka om att den kommer användas ofta! Har värsta bacillskräcken.. Och min bästa vän the I har en ännu värre. Fasen också, tänkte inte på att köpa en till henne med. Nu kommer hon ta slut på min! Jaja, I'm off to bed eller något. Pappa "måste" tydligen ha datorn, för han ska göra något "jätteviktigt". Ja, Ines, du förstår vad jag pratar om. Åhh, längtar jättemkt till allt där hemma nu: min mamma, min styvpappa, min syster, vårat hus, bröllopsförberedelserna, MITT rum, MIN dator, MIN  tv (med originalversioner av serier, utan dubbning), min katt (saknar min lilla findus jättemycket) och MIN SÄNG.

Bon nuit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0