Dan före dopparedan

Så var den här: Lilla Julafton. Idag ska jag ge mig in till stan (läs jägersro center) för att inhandla lite skitgrejer till julklappsspelet som vi enligt tradition spelar på Juldagen vartenda år. Det här året är min systers pojkvän (Daniel), och det närmaste jag kommer en pojkvän (Ines) även inbjudna. Kommer bli ultratrevligt och jag planerar som vanligt att gå vinnande ur leken. HA! Vadå spela för att umgås? Jag spelar för att vinna, moahaha.

Nej, men iallafall så ska jag först iväg för att handla lite innan jag kommer hem för att sätta upp det allra sista julpyntet. Mamma ska tillaga årets skinka också. Kändes som att jag borde nämna det för att det låter så hemtrevligt och gulligt, haha. Sedan ska vi äta årets första julbord (puh, nu börjar viktökningen som man sen kommer få jobba ner fram tills i sommar). Och sedan så vill jag se Love Actually! Vill se när den lilla flickan sjunger "All I want for christmas is you", för där snackar vi maxade julkänslor, thihi! Loves it. Efter det så är det väl dags att försöka somna så att Julafton kan komma någon gång. Så, där har ni min Lilla Julafton! Hoppas er blir lika trevlig som min. God Jul!

Angeliqua

Kommentarer
Postat av: ini

hAHHAHA jag döööör lol

2008-12-23 @ 19:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0