Julklappsletande

Jaa, den här fagra måndagen, två dagar innan julafton, är det äntligen dags för mig att ge mig ut för att hitta årets julklappar. Lite sent ute kanske men man kan ju inte vara först i allt eller? Fem klappar ska inhandlas: en till mamma, en till Robert, en till Alex, en till Ines och en till André. Ines juklapp får dock vänta tills imorgon eftersom hon ska med mig ut idag. Skulle egentligen ha träffat henne på Mobilia om en halvtimme men är såå himla trött. Vi sköt upp vår dejt till klockan tre, men orkar fortfarande iinte!! Fast man kommer ju verkligen få belöning för sitt slit ganska fort, för på onsdag är det ju faktiskt julafton.

Julafton kommer jag fira tillsammans med min storasyster hemma hos min moster i Östra Grevie, där hela släkten för övrigt också kommer att vara. Mamma och Robert kommer dock vara hos Roberts bror och fira med hans släkt, och ja, jag och Alex var inte alltför pigga på att följa med dit av diverse olika anledningar. Så då fick det bli så här. Fast det kommer nog ändå bli en supermysig jul :). Det är bara eftermiddagen som jag och Alex inte kommer vara med mamma och Robban, för vi kommer fira som vanligt på morgonen och kvällen. Och btw! Det ligger ett paket under granen som är misstänkt likt en Ipod Nano-förpackning. Haha, säger inte mer än så.


Nej, nu måste jag verkligen få tummen ur ****** och göra mig klar för att gå. Ni får ha en trevlig "dan före dan före doppare-dan"
Angeliqua


Kommentarer
Postat av: Aisha

Haha man ska ju alltid sluta med att skjuta upp saker!!:D

2008-12-22 @ 20:08:48
URL: http://introducingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0