Muntadar al-Zaidi, the man who threw his shoes at Bush.

Videon där USA:s avgående president George W. Bush faller offer för en skoattack från en irakisk journalist har väl inte undgått många ögon vid det här laget? När jag såg det igår kunde jag inte tro mina ögon. Kan öppet säga att jag skrattade högt. Kan även säga att jag inte anser det vara okej att kasta sina skor på någon överhuvudtaget - självklart skulle mannen bakom dådet gripas. Hade någon tagit av sig sina skor och kastat de på Fredrik Reinfeldt skulle även den personen tas om hand. Men, måste ändå säga, att finns det någon man i världen som förtjänar ett överfall som det här, så är det banimej George W. Bush. Hade jag inte varit den fega personen som jag är så hade jag varit mer än villig till att ta av mig ett par riktigt vasst klackade boots och slänga iväg dem emot den här mannen. Anyone who disagrees?


Kommentarer
Postat av: ini

hahah den e så ball <3<3

2008-12-16 @ 16:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0