Om en vecka..

..är det julafton, wihi :). Har en stark känsla av att diverse julklappar till mig redan inhandlats. Igår när mamma och Robert kom hem efter julklappsshoppingen kom de bara in innanför dörren innan de ropade: "Aaangeliqua, vart är du?!". Och när jag svarade att jag låg i badkaret hörde jag mammas små fötter trippa in i deras sovrum och lägga någonting i garderoben. Har inte fått någon tid ensam hemma än, så jag har inte kunnat titta. Jag vet att man inte ska göra så, men hallå, det är en del av traditionen, I do it every year ;).

Imorgon har vi skolavslutning, så hiimla mysigt :). Men har ekonomiprov innan dess, klockan 8.15 imorgon, vilket kanske inte är fuullt lika mysigt. Orkar inte plugga till det, blir utmattad så fort jag tänker på det alltså. De senaste veckorna har mitt liv verkligen bara bestått av skolstress, och det är inte så det ska vara när man är sjutton år. Såå, därför har jag bestämt mig för att det får gå som det går imorgon. OOOch en sak till. Varför smsa när du vet hur allting ligger till och vart jag står? L-ä-m-n-a  m-i-g  i-f-r-ed. Du tror säkert att du gör det svårare för mig att släppa taget när du gör så här, men, bara så du vet så är fallet tvärtom. Att du gör så här gör det bara så himla mycket lättare att vara arg på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0