Onsdag

Hejhoppgalopp :)! Tänkte slänga in ett inlägg fastän jag egentligen inte har någonting att säga. Började 11.50 idag, vilket var vääldigt skönt, vaknade vid typ 10.30, töhöh. Två lektioner i skolan idag, varav en var TOK. Här snackar vi "sista-dagarna-på-lovet-dag". Fick även reda på att jag fick en sexa i svenska den här terminen, woho :). Efter skolan blev det en liten pluggfika med mina kära IB-kamrater innan vi gav oss av till årets IB-cabaret som väl egentligen var helt okej, även fast vissa saker kanske inte blev så klockrena som de brukar vara. Vår cabaret nästa år kommer kicka ass så mycket mer säger jag bara, haha, so be there ;). Jaaja, dags att stänga av datorn. Aj löv you kära bloggvärld, puss!

Angeliqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0