Torsdag

Hejhopp! Hade tänkt slänga in ett inte alltför negativt inlägg förengångsskull ;), höhö. Min ekonomilärare flyttade upp vårat prov till avslutningsdagen (nästa fredag)! Kan låta tråkigt, men detta innebär att jag kanske faktiskt kan plugga till provet och inte faila på det. Och fick förresten 21 av 30 på första delen av environmental-provet utan att ens ha pluggat. Tänk om jag hade pluggat? Då hade jag ju typ fått alla rätt :). Känns så jäkla bra.

Imorgon är det ääntligen fredag, och jag ska iväg på lussevakefest tillsammans med bästis. Ska bli kul med ett avbrott i studierna kan jag säga. Ska skynda mig hem ifrån skolan imorgon dock och sitta med IA:n hela eftermiddagen, för att sedan kunna roa mig med gått samvete, haha ;). IB sucks, gå inte IB, ni nior som tänker över att välja IB nästa höst, DON'T, jag lovar att ni kommer vara better off without it.. Tjosan, lyckades få in några negativa aspekter i inlägget ändåå. Äsch, vem försöker jag lura? Vill man höra om positiva grejer har ni kommit till fel blogg och jag hänvisar då istället till till exempel den här. Där kan ni få höra om riktigt klämkäcka dagar kan jag lova er. Eller varför inte titta in här, riktigt positiv tjej det där.. Haha, gud vad man låter som en bitter kärring. Men nej, nu ska jag fortsätta IB:a mig tillsammans med min älsklingsekonomi-IA!! Pusss, lööve

Angeliqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0