Twilight

Som ni kan gissa er till av rubriken så anslöt jag mig idag till den enorma skara av människor som sett Twilight. Tyvärr (säger tyvärr för man vill ju inte vara alltför kommersiell liksom.. hahaha) så anslöt jag mig också till den skara av människor som blev alldeles trollbundna. Så otroligt vackert. Ville bara hoppa in i Bellas plats och bara leva med Edward för alltid, hahaha. Måste få tag i böckerna. Undrar om det är för sent att skriva upp dem på önskelistan? Och ja, Edward var ju alldeles underbar, tror nog aldrig jag drabbats av en sådan fjortiscrush så pass fort, haha. Det var liksom en riktig Jack-i-titanic-känsla som uppstod. "Han bara typ log, och vi bara typ dooog"

Har en dålig ts-version av filmen på dvd, kanske ska ta och se om den igen, thihi? Nej, vi hörs imorgon!
Angeliqua 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0