Fredag

Midsommarafton :). Har haft en helt underbar dag med min kära mamma och Robban (styvpappa). Firat midsommar lite milt, varit i Lund och ätit och sen gått på marknad på Sibbarp, precis som när jag var liten. Ska inte ut ikväll, utan ska hjälpa mamma att organisera inför vårat midsommarfirande här imorgon. Det roliga är att jag tidigare hade varit så himla irriterad över att behöva göra det, som en liten barnunge antar jag, men de senaste dagarna har jag och min mamma kommit bättre överens än vad vi gjort på ett bra tag. Nu gillar jag faktiskt att umgås med henne igen (:P) :)! Jag antar att det finns svackor i alla sorters relationer, även mellan mor och dotter. Antar även att min midsommarhelg fick en oväntat bra början ändå, trots de inställda planerna. Hoppas det håller i sig! Nu ska jag iallafall ut och hjälpa till, vår lilla midsommarstång m.m måste fixas :). Ni andra får festa lugnt!

Glad midsommar!
Angeliqua


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0