Hello friends :)

Tjosanhoppsan :). Det blev en filmsöndag, just as I suspected. Ni som läst min blogg tidigare i veckan vet att jag önskat mig en digitalkamera i födelsedagspresent (fyller år den sjätte). Kan berätta att planerna för att få mamma+styvpappa att köpa en går jättebra. Idag ringde jag min styvpappa på mobilen. Guess where he was? På SIBA! Yey, jag ska få en kamera :)

Har sett Iron Man idag. Inte jääätttebra kan jag väl säga, men hyffsad ändå :). Den började jättebra, men sen blev det lite för mycket serietidning-vibes. Men den var spännande ända in i slutet iallafall. Go see it, vetja!

Nu ska jag se på NCIS litegrann (jättelängesen), innan fotbollen börjar! Heja Spanien! Åhh, det känns som att tyskarna kommer ta hem det här :(. Men hejar på Spanien och Casillas ända in i tillägsminuterna iallafall. Hoppas på det bästa! Ha en trevlig kväll people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0