Måndag

Guuuud va mysigt väder  :). Har alltid älskat åskväder och kommer alltid att göra det. Nu sitter jag i mitt rum, vilket ligger på andra och sista våningen i huset. Det hörs jättehögt, and I love it. Något negativt är dock att jag spenderat de senaste 45 minuterna med att platta håret och nu har insett att the moment jag går ut i regnet så kommer det förstöras :P. Men sånt är livet! Nu börjar det åska ordentligt och jag ska gå om en halvtimme. Men som sagt, jag gillar det :)

Ska möta Ines på McDonalds för att få i mig lite onyttigheter (ska låtsas som om jag inte vräkt i mig mat hela helgen) och skvallra litegrann. Åhh McFlurry med daim och kolasås. De extra tre kronorna för kolasåsen är nog min bästa investering någonsin, haha. Jaja, nu ska jag ta på mig och sminka mig jättefort. Hoppas att jag har tur med busstiderna, för hur mycket jag än älskar regn är det inte kul att stå och vänta i det..

Angeliqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0