Tjosan

Okay, so to what I've been doing these last few days. I onsdags var duktiga Angeliqua ute och joggade(!). Jag förväntar mig komplimanger.. Det gick dock inte särskilt bra och jag var D Ö D hela dagen.. Sjukt alltså :P..

I torsdags eller igår så var jag ute i stan och inhandlande lite saker. Bland annat weet vax, för imorgon väntas en benvaxning om jag nu samlat mod till det.. Har aldrig använt varmt vax, har ni? Och funkar det bra att göra hemma? Anyway, sedan var jag på Stadsbiblioteket och lånade lite böcker, bl a "A child called it" och uppföljaren (som var slut på engelska, och jag fick ta på svenska) "Pojken som överlevde". Vill dock spara böckerna tills jag åker, annars blir flygresorna så tråkiga. Till biblioteket kom iallafall min kompis, så vi gick omkring lite på stan och hon inhandlade en JÄTTEsnygg marinblå trench coat, som dock inte hade suttit fint på mig. På henne var den sjukt snygg iallafall :).

På kvällen så var vi hemma hos mig och tittade på Sex and the city och lite sådär medan vi åt pizza med mozzarella (det bästa påfundet någonsin). Sedan var vi uppe till fyra utan att egentligen göra något, kunde bara som vanligt inte sova, och att snacka bort tiden är aldrig ett problem när det gäller mig (både positivt och negativt). Sedan idag så vaknade vi vid typ två och slappade innan vi gick till IKEA och knallade runt där ett tag (haha inga liv eller vad). Sedan åt vi där. Köttbullar och potatis med brunsås och lingon såklart. Konstigt nog så har jag aldrig tidigare ätit på IKEA.

Vi fick besök av en lärare från vår skola när vi satt och åt, och typ var en halv minut ifrån att börja snacka skit om just den här läraren.. Han såg dock inte oss och vi sa inte hej till honom (är väl inte riktigt hans största fan). Iallafall så var det skitkul, vi låg nästan på golvet och skrattade efteråt, när han kom upp (stannade precis vid vårt bord, och ska bara nämna att han läspar något så otroligt och har vääldigt många talfel) och bara skriker ut :"FINNSZZZ DET NÅGJA TSSHKÖÖTBULLARJ MED POTATISSZZMOSSS KVAJ?" jättehögt, till en som jobbar där. Och nej, han är inget fyllo eller så, han pratar helt enkelt på det viset. Åhh gud, kunde inte sluta skratta. Stackaren...

Nu ska jag kolla på Madagascar :P. Laddade ner den till mina små kusiner förra helgen, fast har fortfarande kvar den. Så det får bli mitt fredagsnöje den här helgen, höhöh pathetic! :P

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0