Känner att jag varit duktig idag!

(hatar ni folk som skryter eller är stolta över sig själva så sluta läs här)

För första gången på länge [okej inte så länge, igår fick jag reda på att jag fick mvg på både läs och skriv-nationella i franska, GRATTIS TILL MIG, men innan dess var det väldigt länge sen] så känner jag att jag faktiskt varit ganska flitig idag. Vaknade, bakade scones till mig och Ines (hon sov här), gjorde mig i ordning, fixade sista touchen på mitt CV, och gav mig ut to distribute mitt fina CV till diverse ställen.

Vi (jag och Ines då) höll oss först i centrala Malmö, men sen tog vi bussen ääääända (nästan) till Limhamn, för att lämna in ett CV där. Fyra av ställena vi var hos är intresserade av att anställa oss, på ett av de ska vi till och med provjobba! Woho, vad flitiga vi har varit ines :D. Men iallafall, sen kom jag hem och satt vi datorn en pyttepytteliten stund, för att sedan börja med fysiken som jag ju har slutprov i på måndag. Den har jag hållit på med nu sen dess, och har gått igenom jättemkt som jag inte kunde innan, fatta så mycket nytt jag lärt mig ;d.. Nu så sitter jag vid datan i ca fem minuter till för att sedan ge mig av till tvn för Eurovision :). Jiez, I watch it every year..

Okej, slut med skrytandet och självberömmandet (om det nu ens är ett ord). I'm telling you, när ni är jäkligt trötta eller nere och deppiga, så bara tänk på allt ni gjort under dagen/veckan, och tänk att det faktiskt är stora och bra saker, så mår ni faktiskt bättre och blir betydligt gladare. Jag talar utifrån egna erfarenheter ;D

Pussss människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0