Åhåhåhåhhh

Comparative commentary till fredag. Ska jämföra en fastighetsannons med en låttext av Bruce Springsteen. Fatta så jäkla svårt det är att hitta likheter? Måste låta som en ganska korkad uppgift för icke-IBare, liksom "why the hell?". Sorgligt nog är en comparative commentary 25 % av vårt betyg sista året, så vi har sådana här dumma uppgifter hela jäkla tiden för att träna upp våra skills, höhö. Åh. Kill me. Den här uppsatsen ska dock bli bra, har redan bestämt mig för det. Vill försöka på en sjua nu efter att ha fått sexor på mina två senaste. Vi får se hur det blir med det. Man måste ju sikta högt för att lyckas ;).

Annars har dagen bjudit på en vanlig skoltisdag. Låång håla som vanligt, på vilken jag lyckades läsa klart en bok som ska vara klar till fredag (typ lycka). Dååligt, jobbigt slut. Men sjukt bra bok i helhet. A handmaids tale - read it :)

Nu ska jag tillbaks till engelska-plugget. Förlåtförlåtförlåt för att jag jämt pratar skola, den tar helt enkelt upp alldeles för mycket av min tid just nu. Hörs senare, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0