Det var detta lovet..

Imorgon är det dags för skola igen och usch så segt det känns. Klockan ringer 6.15 imorgon och då är det bara att gå upp. Uuusch, hatar tidiga morgnar. Wellwell, det är väl snart helg igen eller? Ähh, vem försöker jag lura? Innan helgen ska jag göra en franskapresentation, ett matteprov och en svenskapresentation. Det här kommer att bli en låång och smärtsam vecka. Längtar till fredag så in i bomben. Dags att försöka få lite sömn nu dock. Eller ska nog först se ett avsnitt av Prison Break, det är så himla spännande :). Är på fjärde avsnittet, säsong fyra. Förstår inte hur de lyckats göra en serie som fortfarande trollbinder en så mycket. Sitter typ och dör av spänning varenda gång jag ser det, kan inte ens sitta stilla utan ställer mig upp och hoppar en massa eller så reser jag mig upp och går omkring i rummet. Eller också så sitter jag och biter i min kudde konstant. Love it. Okej, got to go. Puss, gonatt :)

Angeliqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0