Ett himla slit.

Första draftet till ekonomin är klart. Är inte nöjd, kunde inte komma på hur jag skulle illustrera en ganska viktig sak med en graf, men efter att jag fått tillbaks det här första draftet med kommentarer så kommer jag att ha en och en halv vecka på mig att ordna det. Är besviken på att jag inte klarade att göra det som jag tänkt från början, gillar inte att misslyckas. Men ekonomi är inte min grej, och jag gjorde fel när jag valde ekonomi från första början. Kunde valt historia, där jag hade haft chans till att få en sjua, i ekonomin kommer jag förmodligen landa på en femma. But that's life, det är för sent att ångra sig nu, går liksom inte att göra någonting åt det. Nu får jag bara se till att prestera så bra som det bara går de här två åren. Och man ska ju ha ett ämne där man inte bara glider igenom. Ekonomi får bli mitt. Nu ska jag plugga environmental systems, innan jag klockan 16 ska iväg på Thanksgivingsmiddag hemma hos Bella. Ska bli jättetrevligt, och skönt att komma bort från den här ångesten. Jag menar allvar när jag säger att jag suttit med ekonomin HELA helgen. Har inte ringt min bästa vän en endaste gång, har dock pratat lite med henne ändå för hon ringt mig med flera kilos uppmuntran. Hon är för bra ibland, hihihii. Men nej, den här helgen har nog varit min värsta någonsin, iallafall när problemet varit studierelaterat. Usch och fy, men nu är det dags att ta i med nya tag till environmental-provet. Slutprov för hela terminen på onsdag, borde klara minst en sexa. SKA göra det :P. Puss på er kära vänner, ha en trevlig första advent :). Imorgon börjar julkalendern! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0