Håkan den 28:e februari 2009

Efter en hård och slitsam skolvecka och med ett fiasko till matteprov i ryggen hände det igår någonting helt otroligt. Det kom helt seriöst som en skänk från ovan. Skulle iväg och köpa biljetter till Håkan Hellströms konsert nästa år. Väl i biljettluckan på nöjesteatern stod jag redo att ta emot mina biljetter på rad 15. Då berättar kassörskan att två platser på rad 5 precis öppnats upp och frågar om jag vill ha dem. Ja, säger jag då självklart. Sedan skojade jag till det och frågade i princip helt oseriöst: "Höhö, du råkar inte ha några biljetter kvar på första raden?". "Jo", säger hon då, "här finns två biljetter i mitten på första raden. Vill du ha dem?"

Ha, I've died and gone to heaven. Titta :)



Äntligen, äntligen, äntligen. Det här känns egentligen för bra för att verkligen vara sant, men jag har nypt mig ett tusentals gånger, och har fortfarande biljetterna här mitt framför mig. Verkar som att det här verkligen händer. Herregud, vet inte riktigt hur jag kommer reagera den kvällen. Hoppas inte jag börjar storböla, för det kommer ju nog märkas om jag sitter framme på front row liksom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0