Kört fast!

Oh no, var jätteeffektiv i planerandet av min ekonomiuppsats, tills jag insåg att jag valt fel väg i analyserandet och körde fast. Totalt! Har inte fått något gjort sedan typ klockan tio. Så nu går jag och lägger mig, screw it. Imorgon har jag sovmorgon, wiho :). Var på en föreläsning idag om att studera i frankrike, berättar om den imorgon, om det finns tid för det i mitt 'pluggpluggstressstresspanikpanik' liv, vill säga  ;). Men ååhåhåhhhhh vad jag är frustrerad över ekonomin. Hoppas att jag som genom ett mirakel bara ska komma på värsta grejen som får mig att enkelt gliiiida ur knipan. Detta kommer inte ske utan sömn, det kan jag ju säga redan nu, så som jag sa förut: nu går jag och lägger mig. Pusspusslovelove

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hoppas ekonomin blir bättre.

Kanske du vill komma på färjan å jobba!? ;)

2008-11-28 @ 16:42:06
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0