Måndag

Hejsan allihop. Ah, snabb uppdatering: pissmåndag. Haft en trevlig dag, det är inte det, har faktiskt haft en jättekonstig dag, typ skrattat mig igenom hela. Nu slogs jag dock av en släng av hopplöshet. Veckan som skulle bli relativt lugn utvecklade sig på en dag till att bli smockfull. Och så blev det ändringar i mitt jullovs-jobb, vilket nu resulterar i att jag inte kan jobba, vilket i sin tur resulterar i att jag inte kommer att få några extrapengar i januari. Om jag inte snabbt som satan hittar ett nytt vill säga. Känner mig inte jättehoppfull. Menmen, det måste gå. Jag ska ut tillsammans med min bästa vän på fredag (enda tiden jag hinner under den här pissveckan) och veeerkligen dammsuga stan på jobbmöjligheter. Jag och Ines har ju redan bestämt oss för att åka iväg på någon resa under sport/påsklovet, så vi måste ha ett jobb i jul. I need a job, någon som vill anställa mig?

Nej usch och fy, skulle bara sätta på datorn för att få på lite musik och så hamnade jag inne på bloggen. Inte bra. Den dagliga bloggrundan får vänta tills ikväll. Nu ska jag göra matte, TOK och förhoppningsvis även engelska. Dags att ta i med hårdhandskarna nu de sista veckorna innan lovet. Nae, än en gång: usch och fy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0