Men ser man på :)

Hihi, hade helt och hållet glömt bort fotbollsgalan och det förnämna besöket som de skulle få i Globen en kväll som den här. Lyckligtvis har jag en fotbollstokig styvpappa som inte var sen med att informera mig om att Håkan Hellström minsann skulle uppträda och dela ut pris senare på kvällen.

Och visst var han duktig? Helt jäkla lysande om jag får säga det själv :). Låtvalet hade heller inte kunnat vara bättre enligt mig, Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din är en av de bästa låtarna på den nya skivan. Behövde det här ikväll, mår så bra av hans musik och blir så glad av honom. Och så fick vi se hans portugisiska skills. Han var ju i Brasilien innan han släppte typ Det är så jag säger det tror jag.. Alltså, jag tror fasen att jag vet alldeles för mycket om den här människan. Men kan inte låta bli, haha.

Nu ska jag fortsätta med TOK-läxan. Helvete, vad mycket mer det var än vad jag trodde från början. Suttit och läst en jäkla träig text i en och en halvtimme nu, och så har jag alla frågorna kvar. Fyra meningslösa frågor som vi ska besvara på en hel jäkla datorskriven A4-sida. Känn bitterheten flöda från mig via min blogg, haha. Ja, back to TOKn. Pusspusshejhejlovelove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0