Söndag

Bloggar inte jag alltid på söndagar? Jag undrar hur många inlägg jag har som heter "Söndag/söndagkväll/pluggsöndag/stress-söndag" osv, osv.  Blir väl att man även under de mest stressade veckorna, då man inte hinner blogga en enda vardagskväll, hinner med att sätta sig ner framför datorn några minuter på söndagen. Iallafall min helg = bara lugn. Så nice.

I fredags var jag och simmade i någon timme, så himla härligt. Dock fick jag skynda mig litegrann då jag blev kvarhållen i skolan pga att IB-guden Anders Carlsson skulle hålla kvar oss för att prata lite allvar med hela IB 1. Tydligen har vi dåliga vanor och kommer både för sent och skolkar så som ingen annan IB-klass i historien gjort. Kände dock att det inte gällde mig fullt så mycket som det gjorde när han kom och pratade med oss i PrIB. Har ändå bättrat mig rejält. Visst, kommer fortfarande för sent typ varenda morgon, men skolkar i princip aldrig längre. Det funkar helt enkelt inte att göra det nu. Nejnej alltså, jag har aldrig varit en sådan där liten skitunge som bara struntat i att gå till lektionerna. Skolkade jag så gjorde jag det av ren utmattning och för att jag var i behov av en sovmorgon. Anyways, det var ju i PrIB :).
Jaja, I'm off, puss!

Angeliqua


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0