Söndag

Vilken hemsk helg jag haft! Usch, helt sjuuukt. Nu ser jag dock bara framåt, ska lämna in IA:n imorgon, presentera engelskan på tisdag och plugag satan till environmental på onsdag, sen är jag klar! Nästa helg ska jag fira Ines mammas födelsedag den femte (på fredagen), vilket kommer bli jättemysigt, hihi. Tror att vi ska gå och bowla, hela familjen och så jag då. Men, I'm telling you, det känns typ som att jag är ingift i den där familjen alltså! But I'm honoured, hihihi. Jaja, så det ska jag göra på fredag, och på lördag så är det amnestymanifestationer som gäller. (Lugn det är inget jätteradikalt som kommer hända, I promise.) Vet inte vad som händer på lördagkväll, hoppas dock att amnesty-grejerna inte tar hela kvällen.. På lördag ska jag ut och äta med familjen på Jensens Boeufhus av någon anledning. Mamma kände att det var på tiden att vi gjorde något hela familjen. Sanningen är nog bara att hon saknar Alexandra (min storasyster) som börjat spendera all sin tid hos sin pojkvän. Skönt säger jag, hemskt säger mamma. Konstigt hur olika uppfattningar man kan ha om vad som är bra och vad som är dåligt ellerhur? Hihi, nej, nu ska jag sluta med att smutskasta Alexandra. Hon har väl också sina ljusa sidor.. ibland.. sådär en gång var tredje månad.. Skooojar.

Jaja, ska sova nu. Sovmorgon imorgon dock, börjar 9.15, då inlämningen av economics IA:n ska ske.. *dyndyndyn*..
Puss, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0