Torsdag

Kan säga att jag typ nailade tre utvecklingssamtal av fyra. Engelskan, svenskan och franskan gick som på räls. Synd bara att samtalet med matteläraren kom sist, haha. Jag fick tillbaks mitt matteprov. Fattade utgången ganska bra när läraren sa: "Men på paper 1 (det är första delen) gick det ju ändå ganska bra, där fick du ju över hälften" hahaha, alltså vilken katastrof. Fick 46 av 80 på paper 1 och 15 av 38 på paper 2. Seriöst vet jag inte om jag ska skratta eller gråta, helt sjukt.

Han sa dock att jag var en ambitiös elev, vilket jag aaaldrig hört av en mattelärare förut. Dock stämmer inte det här, då jag oftast sitter och pluggar på andra läxor/fördriver tiden under mattelektionerna. Och så frågade min kära lärare efter "feedback" på hur han lär ut. Jag gav honom inte feedback, jag gav honom Kritik med stort K. Stackars, stackars Per, varje gång han frågar om "feedback" kör någon ner honom i avgrunden ;).

Var iallafall hemma ifrån samtalen redan klockan elva idag, och så sov jag till klockan två vilket jag verkligen behövde :). Nu ska jag plugga ekonomi, har prov med vår IB-gud Anders Carlsson imorgon *dyndyndyn*.

Pusspusshejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0