Torsdag på datortorget.

Hejhej kära bloggvärld :). Åhh, är så himla trött. Sitter och försöker skriva på min engelska uppsats som ska in imorgon. Har planerat hela uppsatsen, men min inspiration ligger i princip i botten just nu. Har Amnestymöte klockan 16.15, så fram tills dess så kommer jag sitta här med den satans uppsatsen och hoppas att someone blesses me with some inspiration. Fick tillbaks mitt ekonomiprov idag. Ursäkta franskan, men sugsugsug. Ahh, helvetes jävla skit. Vem gör fel på en fråga som man fått reda på i förväg? Min paper 2-question gick åt helvete, och när i princip hela klassen fick sjuor så satt jag där med min femma. Trodde jag! Visade sig att jag precis klarade 6-gränsen, vilket hade varit helt okej om inte de flesta fick full pott. Så ja: sugsugsug. Och äckelord det där alltså. Men ja, det representerar verkligen det jag vill säga. Haha. Nu ska jag fortsätta med min comparative och förhoppningsvis komma någonstans. Ett problem jag har är dock att jag alltid sitter och pratar med mig själv när jag skriver, för att höra hur det låter. Det kan jag ju inte göra här, det är fullt av folk här. Höhö, kanske är smart att vänja mig av den ovanan ändå. Kan ni tänka er om man skulle sitta och tänka högt under sina exams i IB 2? Tror säkert att folket runtomkring skulle uppskatta det, haha. Jaja, som sagt, tillbaks till uppsatsen. Ha en trevlig torsdag allihop! :) Puss

Angeliqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0