Hejsanhoppsan damer och herrar :)

Hur har er dag vart? Min har faktiskt (säger faktiskt, för jag har varit så himla negativ den senaste veckan och inte alls haft bra dagar) varit helt okej. Hela dagen har typ gått ut på att vilja få tiden att gå fortare för att få komma hem och börja med commentaryn på allvar. Så ja, nu är jag hemma, dags att hugga i!

Ohno, vet ni förresten vad jag råkade göra idag? Jag påpekade en killes ticks utan att fatta att det var ett ticks. Sådant gör man bara inte. Måste lära mig att inte bara skrika ut första bästa sak som poppar upp i huvudet på mig. Också har dummebernt (that's his new name) gett oss en ny uppgift att göra under lovet. Tack så jäkla mycket, verkligen. Nu har jag ett stort ekonomiprov (vilket jag måste prestera på), mitt första matteprov på allt vi gjort hittills och nu den här satans uppgiften till veckan efter lovet. Och så är det en dum muntlig presentation också. Han gillar väl helt enkelt att pina oss, bara att inse fakta. Dumma dummebernt.

Jaja, kommer väl skriva lite senare med, råder er dock att inte läsa för jag kommer helt säkert baara att klaga om att uppsatsen går segt ;). Ha en trevlig måndag :)

Angeliqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0