Måndagskväll

Sitter här och äter marabou daim, så ljuvligt gott! Hade en liten svacka i humöret förut, så gav mamma mig pengar för att gå och köpa choklad, och gissa om det hjälpte :). Haha, just det. Framför mig i kön i affären stod det en gubbe som medan han betalade kollade på vad jag lastade på bandet: två marabouchokladkakor.
Gubben: Aaha, sånt är gott det!
Jag: Hehe, jo, visst är det.
Då kollar mannen på det som två killar i trettonårsåldern lägger upp på bandet bakom mig: en kladdkaka och ett kexchoklad. Då utbrister gubben typ: "Ha!! Dagens ungdomar.." och går skrattandes och skakandes med huvudet ut ur affären. Vilken härlig gubbe, tycker ni inte?

Nu ska jag göra lite matte innan det är dags att nanna kudden. Blev lite väl sent igår, somnade vid typ två och försov mig pga det ända till sju (skulle upp sex), snacka om stress! Men jag hann :). Nej, ni får ha en trevlig kväll! Pusspusshejhej

Angeliqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0