Gud vad jag bara inte orkar :P

Uhhhhhhh vad jag är seg idag! Helt sjukt, har en massa franska att göra tills imorgon, men jag håller fortfarande på att återhämta mig från den plågsamma helgen ute på landet i någon håla utanför norrköping (FN-lägret, ni vet). Måste tvätta kläder med, för alla kläder jag tog med mig på lägret luktar typ konstigt, eller i don't know, typ unket och lägeraktigt. Sedan måste jag diska allllll disk i som stått i vår tvättmaskin över helgen för att min syster lyckats ta i sönder tvättmaskinen och är fast besluten om att det är roligare att diska tillsammans.  Så himla äckligt att diska så gammal disk, håller ni inte med?

Klockan sju möter jag Ines i stan för att gå och äta på något tapas-ställe som hon hört talas om. Ska bli trevligt, tror aldrig jag ens smakat tapas förut.. Nej, dags att fixa håret som är alldeles blött och oborstat (helt rent dock, vilket är skönt efter en helg ute i ingenstans), sen ska jag diska och sen göra franskan. Tror ni jag hinner in till stan till sju? Haha, inte jag heller, men det tror jag inte Ines räknar med heller. Jag i tid är lika otroligt som att Michael Jackson skulle bli svart igen. Puss på er!

Angeliqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0