Hello folks!

Gissa vad jag gör? Sitter på datortorget i skolan såklart. Har rast till 13.25, men har ett viktigt engelska-arbete att göra tills imorgon, så det är det som står på schemat de senaste timmarna. Sen har jag franskalektion där det är dags för min presentation (:/). Berättar hur det gått senare. Nej, nu ska jag sätta igång. Btw, jag har också tvingats över till nya facebook nu. Alla andra i min umgängeskrets blev nämligen slussade över typ för några dagar sedan medan jag fortfarande kunde använda det gamla. Men ja, nu får jag också vänja mig, det ska väl gå eller? Ha en trevlig skoldag people, söker ni mig så hittas jag uppe på datortorget på Malmö Borgarskola tisdag förmiddag/tidig eftermiddag.

Håkan Hellström den 27e! :)

Angeliqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0