Det här må vara ett riktigt i-landsproblem

.. men fy fasen vad jag är trött på iTunes. Hur kan ett av världens mest använda program vara så uselt? Det hakar sig jämt, är sjukt svårt att ens få att starta och skapar nästan mer irritation än vad det gör nytta. Hur f*n kan de efter så många år inte ha åtgärdat de miljontals buggar som finns i programhelvetet? På min dator tar det så lång tid att starta att jag alltid sätter igång Spotify först och börjar lyssna där så länge medan iTunes sliter för att komma igång. Efter lite googlande har jag fattat att det inte bara är jag som har det här problemet. Helt jäkla ridiculous. Hur svårt kan det vara att göra ett välfungerande musikuppspelningsprogram? Winamp funkar ju bra, Windows media player likaså. Kan hända att Apple med detta försöker främja sina hemska Macs, där programmet ju verkar funka felfritt. Himla ruttet av er Apple.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0