Firande av syster och mor :)

Hej kära blogg! Blev ett tidigt avslut på denna fredag då jag avstod ifrån att både följa med på singelmiddag med alla mina kära singelvänner och på den efterföljande festen, pga att vi skulle fira mammas och min systers födelsedag. Fast det blev trevligt här hemma med, lite trist att man inte kunde följa med ut dock. Fick reda på ett CRAZY fact ifrån min syster precis. Tydligen så har jag sett Håkan Hellström förut. Typ på Skansen när jag var tio år. Hur konstigt är inte det här? Jag är hundra procent säker på att det här inte hänt, men mamma och Alexandra står fast vid att vi såg honom sommaren 2001, så jag kanske får lägga ner protesterna. Så himla knäppt? Jag har inget minne av det - inget, what so ever. Jag har alltså redan träffat/sett den mest enastående artist som existerar på vår jord, utan att ha något minne ut av det. Tycker det är så irriterande och absurt till den milda grad att jag inte riktigt vet hur jag ska reagera. Nåja, femton dagar till nästa möte med vår Gud. Nästnästa lördag! Sjukt.


Håkan Hellström på Skansen, sommaren 2001

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0