Måndag - dag ett på sportlovet

Tjohopp! Ja, efter en helg som varit omtumlande både på det negativa och det positiva sitter jag nu här framför datorn på första lovdagen. Det som står på dagens schema är min muntliga presentation till svenskan som jag SKA komma igång med under eftermiddagen, innan jag beger mig av till Oxie ikväll. Ska sova hos Ines och ha ännu en härlig filmkväll! Gårdagens ute i Bunkeflo slutade inte alltför väl då vi efter att våran film tog slut vid halvett såg att sista bussen gått tjugo minuter tidigare. Detta slutade med att jag fick crasha hemma hos Emma i Limhamn. Och hur kom vi hem till henne? Jo, vi fick låna en rostig cykel ut av Bella på vilken Emma fick skjutsa mig hela vägen hem till henne. Ingen vacker syn måste jag påstå. Och när jag (efter någon timme) återfått känseln i rumpan gjorde det så jääkla ont (lite oönskad information här kanske).  Nåja, hem till Emma kom vi iallafall och där var det ju bara att lägga sig för att sova direkt. Klockan elva blev vi väckta av Emmas solstråle till syster: "Goooooooooood mooooooooorning!! :D:D:D:D". Då var det bara att gå upp, äta frukost och ta sig heeeeela vägen hem till mig i Ulricedal.

Nu sitter jag som sagt här vid datorn och tänker igenom hur i helsike min svenskapresentation ska vara utformad. I have no fucking idea. Det får bli kaffepaus innan jag sätter igång (höhö)! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0