Måndagmåndagmåndag..

Sitter uppe på datortorget i skolan nu och pluggar på lite om de ämnen som vi kommer att debattera på FN-rollspelet tre dagar framåt. Jag sitter ju som ordförande i rollspelet, men det är jättemånga som verkligen är med och spelar som delegater som sitter här och panikar. Vissa sitter och övar in sina tal, men andra verkar mest sitta och frenetiskt kolla igenom olika ambassaders hemsidor. Och wikipedia såklart. Haha, så jäkla kul, stackare liksom.. Sitter och funderar på att ha detta i åtanke när vi på torsdag ska utnämna den bästa delegaten för rollspelet. "Nej, jag såg nog dig allt sitta på datortorget i måndagseftermiddags och plugga in allt i sista minuten........", moahahaha.

Annars så har ju dagen som ni nog förstått gått ut på förberedelser; vi har hämtat blommor, sprungit omkring med pappersrullar över hela skolan (ska fungera som vita dukar på alla borden), satt upp planscher, fixat namnlappar. Fyy, vad jag är trött, och vi har egentligen bara kommit halvvägs. Nej, ska sluta upp med negativiteten. Det här ska ju bli skitkul! I eftermiddag (eller senare i eftermiddag) beställer vi dessutom pizza till skolan i och med att vi allihop missar våra respektive middagar hemma ikväll. Såå satans gott, är jättesugen!

Nu ska jag ta itu med datasalstanten (nej, hon är faktiskt schysst, så "datasalskvinnan" säger vi), så att hon låter oss i FNMB-gruppen sitta kvar här inne. Sedan är vi några som ska köra iväg till Amnesty för att fort hämta hit lite grejer som vi behöver ifrån högkvarteret. Sen bär det av tillbaks till skolan för att fortsätta. Ni får ha en jättetrevlig måndag, det ska jag försöka ha!

Puss och kram :)
Angeliqua


Kommentarer
Postat av: ini

älszkar daij beztiz.

2009-02-09 @ 16:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0