Finns det några informationsanmärkningar i församlingen?

Har verkligen inte tid för att blogga, men tänkte slänga in ett litet inlägg såhär på slutet av en vecka som varit väldigt fullspäckat. FN-rollspelet blev jättelyckat, är superstolt över mig själv och alla andra medverkande. Nästan lite tråkigt att det är över, eftersom man jobbat på det så himla länge (vi satte igång med det här projektet redan i september). Nåja, samtidigt är det otroligt skönt. Känns som att en stor börda lyfts från ens axlar. Och det bästa av allt: inga fler sega möten på måndagseftermiddagarna -> jag kan gå hem ifrån skolan när jag slutar klockan 15 istället för att stanna till 17! Men som sagt, lite tråkigt ändå att allt var över på tre korta (eller egentligen väldigt långa i praktiken, men ni fattar) dagar. Anyhow, är stolt över våra kära delegater som försökte så himla mycket (och som oftast lyckades)!

Sjukt kul idag när vi delade ut diplom till våra delegater, och den suraste av de suraste kom fram med ett stort leende på läpparna och  tackade för det. Jag var alldeles för inne på mitt hat för personen för att besvara det, kände mig jätteomogen efteråt. Men moodswings människan har, eller vad? Jaja, nu är allt iallafall färdigt. Nu ska vi bara se till att rätt människor skickas vidare till det ännu större rollspelet i Lübeck i april. Jag vet exakt vilka två jag vill skicka, och ska bannemej driva igenom det om jag så ska dö på kuppen! Haha, gosh.

Nej, nu är det dags för mig att  fortsätta med min lovely svenskauppgift innan det är dags att krypa till kojs! Täcket och kuddarna lockar verkligen mer än svenskaböckerna just nu. Men det måste göras. Godnatt människor.

Delegaten lämnar över ordet till ordföranden (som visserliggen är jag själv, moahaha). Nej gud, nu är jag alldeles för trött. Fast kommer seriöst drömma om de dumma termerna som fortfarande ekar i öronen på mig. "Är delegaten öppen för några informationsanmärkningar?", "Finns det några informationsanmärkningar i församlingen?", "Ordföranden ber delegaten att lämna över ordet till denne", "Ordföranden vill påminna delegaten om att denne måste prata i tredje person", "Kan delegaten vara snäll att formulera en fråga?". Det bara fortsätter och fortsätter.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0