Vad gör man på en söndag som den här?

Guess what? Vaknade halvnio idag! Halvnio.. På en söndag!! Varför i hela friden gjorde du det då, undrar ni.. Jo, var tvungen att gå på Amnestys ungdomsträff här i Malmö. Något som nu i efterhand känns som en superdum anledning för att vakna så pass tidigt. Vi varken gjorde eller lärde oss något nytt. Yikes, förlåt för negativiteten, och förlåt Amnesty, jag tycker om er ändå! Det bjöds iallafall både på lunch och på fika (semlor, woho).

Resten av söndagen ska spenderas med Pirates-triologin som min kära styvfar fixat hem på min begäran. Kom dock precis på att jag har några, eller snarare sjuttio, sidor att läsa i en bok till svenskan imorgon (Leoparden). Prins don Fabrizio eller Captain Jack Sparrow? Okej, valet är gjort. Jag älskar pirater :)

Angeliqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0