En riktig söndag!

Hihi, ja, idag så har jag faktiskt haft en riktig söndag. Med det här menar jag att jag helt och hållet låtit bli att plugga.. Så himla skönt. Vaknade ute i Oxie dag (ja, alltså inte ute då, utan hemma hos Ines, men i Oxie), åt snabb frukost och promenerade sedan bort till Oxievångsbadet för att simma mina weekly (ska bli weekly iallafall) 2000 meter. Det gick väl sådär. Lärde mig att det är nästintill omöjligt att motionssimma i en simhall på en söndagförmiddag. Det var minst några hundra barn som hängde och slängde och betedde sig som små apor (förlåt) överallt i vattnet. Och jobbiga föräldrar som skulle försöka lära sina små femåringar att simma i motionsspåren. Jag menar bara.. Kan de inte lära sig att simma i den grunda bassängen? Schysst att bara slänga ut ungarna där de inte bottnar liksom..

Nåja, 2000 meter tror jag iallafall att det blev idag, vilket satt ganska skönt för samvetet, thöhö. Sedan har dagen i princip spenderats med tv-tittande och singstar-sjungande med min kära mor. Ska ta och lägga mig i badkaret nu med en bok, kan det bli bättre? :) Förlåt för det något småtråkiga inlägget. Men heyy, det är ju faktiskt söndag!

Angeliqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0