Big brother-henrik och middag på Elyssée

Godkväll kära blogg :)!
Kom precis hem ifrån min systers examensmiddag. Vi åt på Elyssée hela familjen, supertrevligt ställe här i Malmö. Jag, mamma, Robert och Daniel beställde in köttfondue medan vegetarianerna (annars kallade André och Alexandra) fick nöja sig med salladsbuffé, thöhö.. Fonduen var dock inte riktigt min grej när jag väl insåg vad det innebar. Sjukt svårt att förklara för er som aldrig prövat på det själva, men vi fick i princip in en skål med rått kött som vi sedan pinnade på "fonduesticks" och KOKADE i grytan vi fick in. Mysfaktorn var jättehög, den öppna elden under grytan sänkte ju inte den precis, men smaken höll inte samma standard, haha usch. Ville inte säga det medan vi satt och åt men det var sjukt äckligt.. Jag blev dock mätt på all pommes frites som bara fylldes på och fylldes på när man ätit upp. Till efterätt blev det en supergod cappuccino och en underbar Banana Split (ja, jag är inte så vuxen av mig när det gäller efterätter).

Under syrrans examensceremoni utexaminerades även Malmös 09-kull med sjuksköterskor. Förutom von Knorring (läs två inlägg tillbaks) fann sig även en forna dokusåpekändis bland de före detta studenterna. Minns ni Henrik ifrån Big Brother 2004? Googlade honom och fick upp bilden som ni finner här under. Han hade dock blivit ordentligt mycket snyggare! Hade inte min syster berättat att det var han hade jag nog aldrig fattat! Han brukade ju se ut som värsta Frankensteins monster, medan han nu såg riktigt okej ut, plastikkirurgi kanske :P?.. Ja, tro nu inte att jag brukade vara värsta dokusåpanörden förut.. Eller mjo, det var jag nog :$. Vad hemskt och patetiskt. Nåja, man kan ju inte vara stolt över allt..

En lite kul grej.. Min syster hade varit ute med några av tjejerna i hennes klass förra helgen och så hade de kommit in på den här Henrik. Den ena tjejen tyckte att han var jättesnygg och började diskutera hur, hm ja, duktig han skulle vara emellan lakanen.. Då utbrast min syster och två andra tjejer precis samtidigt: "MEN ANNA, det har jag sett på tv!!". Jo, killen hade sex i Big Brother-huset. Med två olika tjejer tydligen.

Skandalkillen Henrik

Dags att avsluta! Och för er som läst tidigare inlägg: jag lyckades inte med att undvika att skratta när Knorring ropades upp. Det gick liksom inte. Ha en trevlig fredagskväll allihop!
Angeliqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0