Hejsan

Ojojoj, vad trött jag är. Sitter här och vet inte riktigt ifall jag kommer kunna hålla ögonen öppna i mer än någon minut till, så jag får fatta mig kort. Inget blogginlägg igår pga matteprovet som jag hade idag, vilket faktiskt kändes bra. Efter provet idag så åkte jag tillsammans med två klasskamrater ut till en annan gymnasieskola här i Malmö för att gå igenom det FN-rollspel som våran skola håller i v. 7. Vi gick igenom regler, dresscodes och allt möjligt. Gissa hur lång tid det tog? TVÅ OCH EN HALVTIMME!! Fyyy, säger jag bara. Inte konstigt att man är så trött.

Nåja, ha en trevlig tisdag människor! Och jag hoppas inte att jag tänjde för mycket på mitt löfte om att inte snacka skola? Hehe, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0