My cover's blown!

Smart som man är så har jag haft två facebook's i typ ett år nu: en för vännerna och de i familjen som kan ta att mindre smickrande bilder läggs upp på en och en annan för övrig släkt som.. Ja, inte borde se de där bilderna med glaset i handen uppe på dansgolvet. Det här har fungerat jättesmidigt hela det här året, ingen har undrat över varför det finns två med mitt namn och min bild på facebook. Tills idag. För idag när jag loggade in på facebook hade tre i släkten addat min, hm, okonservativa facebook. Jaa, f u c k! What's next liksom? Ska de hitta bloggen nu också eller? Keep your distance ffs ;b

Vissa bilder föredrar man alltså att släkten inte ser..

Medan andra bilder dock bara skulle föra med sig goda saker om de såg. Här är en bild från min konservativa facebook:

Man måste tänka strategiskt ;)! Vad kan se bättre ut i deras ögon än deras lilla brorsdotter/kusin som håller tal framför en FN-flagga? Jag sa ju det: tänk strategiskt!

Kommentarer
Postat av: Julia

Jo jag kan misstänka det..är nog bättre att satsa på de från scorett ändå:D haha snygg bild den där första:D

2009-01-18 @ 20:34:31
URL: http://juliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0