Myskväll hemma med p3 Guld

Hej kära bloggvärld! Av rubriken förstår ni nog hur jag spenderat min lördagskväll :). Jag har suttit här framför p3 guldgalan nu i några timmar. Ett namn sammanfattar ju hela galan. Do I need to say it? Thihi, det är inte någon fråga om vem som regerar på den svenska musikscenen. Efter att i åtta år ha legat i den absoluta toppen så.. Ja, ligger han fortfarande kvar där. Och efter att igår ha fått ta emot pris för Sveriges bäst klädda man (as if he would actually care), befann sig Håkan självklart på Scandinavium för kvällens gala. Självklart tog han hem pris i båda de kategorier han var nominerad i; årets artist (säger väl allt) och Guldmicken. Prestige säger jag bara, prestige :).


Min blogg är ju på väg att bli värsta Hellström-bloggen.. Nåja, man skriver om det man har på hjärnan. Och Håkan är det som satt sig på min :)! Nu väntar en film för mig som perfekt avslutning på den här stillsamma lördagen. Ha en fortsatt trevlig kväll allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0