Studiedag är inte längre lika med sömn..

.. nej, inte om man har tre morgonpigga vänner som sover över hos en. Insan vaknade halvåtta imorse, hon skulle visserligen till läkaren, but still! Nästa person att vakna var Bella som tog sig upp vid nio för att åka in till tandläkaren vid tio. Det var bara Emma som yrvaket kom upp ur sängen lite senare. Hon blev dock döstressad eftersom hon skulle ta samma buss som Bella. Ja, som sagt, mina vänner är uppe med tuppen. Deras morgonpigghet (med undantag för Emma) funkar inte riktigt med mig. Väcker man mig innan tio på en studiedag, ja, då är jag inte trevlig. Jag går omkring som en zombie och ser alldeles suicidal ut, thöhö. Anyways, upp ur sängen kom jag iallafall, och efter att ha ätit frukost framför Oprah så.. ja, fastnade jag vid datorn. Måste snart göra mig klar, för jag ska in och klippa mig klockan tre. Så himla skönt det ska bli, frisören kommer freaka över mitt slitna hår, but ahh well, hon fixar det alltid :).

Ja, tjejerna sov ju som sagt över hos mig idag. Igårkväll satt vi uppe med singstar tills alla blev alldeles hesa och det i princip sprängde i huvudet. Haha, att ingen av oss kan sjunga gjorde ju inte precis saken bättre.. Trevligt var det iallafall :), så det görs nog snart om igen. Då ska jag dock hålla de vakna till typ fyra, så att de i princip inte kan vakna innan tolv. Haha, taktiskt tänkande i sin renaste form.. Nåja, nu ska jag börja göra mig klar för att åka in till frisören. Hade visat före och efter-bilder om det inte var för hur fult mitt hår faktiskt är nu. Hörs senare kära bloggvärld!

Angeliqua

Kommentarer
Postat av: maia

sv: men det är ju grymt coolt ju... jag skulle vara vääldigt stolt då!! ;P

2009-01-27 @ 19:49:30
URL: http://jaghetermaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0