Söndagspardeey

Håkan, Filip och Fredrik. Tre väldigt beundransvärda människor i ett och samma program. Jag pratar givetvis om säsongens sista Söndagsparty som sänds på kanal 5 ikväll. Kan det bli bättre? Perfa säger jag bara. Att programmet dessutom sänds live från New York gör ju inte saken sämre. Vad jag försöker komma till genom att berätta allt det här är att ni ikväll mellan 21.00 och 22.30 inte får lov att störa mig, för då jäklar.

Gårdagskvällens 18-årsfest var i övrigt väldigt lyckad. Just därför kryper jag nu ner i min sköna säng iförd mjukisbyxor och dylikt och njuter av att jag har sommarlov. För er som har åldern inne hoppas jag att ett besök till närmsta vallokal står på schemat. Ut och rösta med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0