Väderbesatthet

Wohoho, sitter och kollar väderrapporter för Neapel, fredag och framåt. Anledningen till detta är såklart min stundande fem dagars-resa dit. Nu börjar det verkligen kännas som att man ska ut och resa! Eller det var kanske så illa tvunget eftersom jag idag måste börja tänka på vad som ska packas och vad som får stanna hemma i garderoben. Jag ska till Italien, gud!

Nu till väderrapporterna. Har kollat två stycken som olyckligtvis visar två olika saker.

Nummer ett:


Och nummer två:


Google säger regn. Vad ska man tro? Jag säger nog så här att google säkert inte anlitar så värst skillade meterologer, de borde väl ha annat att tänka på? Så vi tror på den första. Fast även om det, som google förutspår, kommer lite regnskurar så ska det ju ändå bli 32 grader. Härligt eller äckligt fuktigt? Det är frågan.

Två dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0