Introducing Peaquack productions

Mina och Ines videor ifrån den 28:e är på väg ut på youtube! Märkta med vårat alldeles unika namn peaquack, vilket vi hämtat från vår kära högstadietid. Under de tre åren ut av mitt liv hette jag quack (eller ankan) och Ines hette peanut (eller jordnöten). Kanske några av de mest osmickrande nicknames jag någonsin blivit given eller gett, men ja, vi var fjorton år och jättetöntiga. Tycker dock faktiskt fortfarande att båda namnen är ganska gulliga. Väcker iallafall otroligt många minnen :)!

Anyways, sitter och editar videorna nu. De är så fina många ut av dem. Det vill säga de som jag eller några av de övriga tonårstjejerna som stod runtomkring mig inte förstört med våra patetiska snyftningar.

Angeliqua

Kommentarer
Postat av: RobinGefle

Hejhej, såg klippen på youtube och undrar om man skulle kunna få ta del av originalfilerna? adda msn isf anwar_739@hot.. MVH robin =)

2009-03-26 @ 12:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0