Att bo på Easystreet

Min lördagseftermiddag spenderar jag med att skriva ihop lite saker till min CAS-portfolio. Behöver lite Creative writing att lämna in, eftersom jag hela året hävdat att jag suttit och skrivit de här sablans texterna. Så fick jag en idé i veckan. Varför göra det så svårt för mig själv egentligen? Min CAS-aktivitet är att skriva kreativa texter. En kreativ text kan ju även betyda en låtrecension, eller en låttextsanalys, ellerhur? Så varför riskera att inte bli klar med min portfolio hand-in bara för att jag måste skriva en massa short stories och annat jobbigt som jag ändå inte har tid till, när jag bara kan lämna in sisådär fem-sex låtrecensioner? Moahaha.

Vilka låtar tycker ni jag ska ta? Ville ta Tro och Tvivel, men vill inte skicka in en låttext till IBO där det står om manshoror och annat fult. Men Långa vägar tror jag jag ska ta, och Let's kill ourselves a son med Timo Räisänen. Behöver drygt tre låtar till. Any suggestions? Jag börjar skriva så länge. Ha en trevlig lördagseftermiddag!

Angeliqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0