"Morgon, morgon, morgonpasset i peeeeeeee tree" (8)

Flås och fnitter blev det när jag önskade låt idag i morgonpasset. Nåväl, man kan ju inte vara bäst på allt. Lite söt var jag dock. Ta nu och lyssna på min fina stämma och den efterföljande ännu finare låten på p3:s webbradio. Ni får trycka er fram till del sex av sändningen också ringer de upp mig 31 minuter in i den delen. Döm inte mig nu, ni hade också småfnissat ifall ni hade en galen Kodjo på andra sidan luren som pratade med er som King Julian.

"Man borde väl inte behöva motivera varför man vill höra Sveriges enda verkligt begåvade artist?"
- Det var en motivering som hette duga, inte konstigt att de valde mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0