Kära blogg.

Jag vill till Roskilde, jag vill till Roskilde, jag vill till Roskilde, jag vill till Roskilde. Får jag inte jobb under den veckan, då ska jag till Roskilde. Ska. Jag önskar mig det i artonårspresent om det inte går på annat vis. Det är det enda materiella jag vill ha nu: ett festivalpass till Roskilde.

Jag vill se Coldplay dagen innan min artonårsdag. Jag vill se Håkan fyra dagar innan min artonårsdag. Jag vill se Glasvegas och alla andra underbara band som kommer dit i sommar. Jag vill, jag vill, jag vill.

Kommentarer
Postat av: ..................

Om du inte ska jobba, ska du ju med oss till England ...............

2009-05-23 @ 13:54:13
Postat av: ange

g-g-g-ömms, om jag inte får jobb under den veckan står det faktiskt. då menar jag om jag får jobb från den 20:e juli och framåt istället. För får jag inget jobb alls, ja då ligger jag riktigt illa på det.. Haha pusss

2009-05-23 @ 14:13:16
URL: http://angeliqua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0